Ръководният екип провежда приемни дни ежеседмично в общинския център. По график се провеждат изнесени приемни в сставните села на общината. За да се увеличат каналите за комуникация с гражданите се оформи идеята да се провеждат виртуални приемни дни на кмета на общината.
Виртуалната приемна беше обявена на сайта на Общината, по местната кабелна телевизия и в регионалния печат. Гражданите имаха възможност да отправят своите въпроси, предложения и мнения и да получат отговорите в реално време от кмета на общината.
Виртуалната приемна бе "посетена" от четирима граждани, които поставиха 7 въпроса и получиха отговор веднага.
Този вид приемна ще се провежда ежемесечно, за да се даде възможност на гражданите да поставят своите въпроси по удобен за тях начин без да се налага да посещават администрацията.
- Създаване на още един канал за комуникация община-гражданин;
- Пестене на време и средства на гражданите при контакта с общинското ръководство;
- Повишаване на прозрачността в работата на Общината;
- Повишаване на доверието в местната власт;
[Номинирай]
назад