Foundation for Local Government Reform
Иновационни практики в България
Обмен на иновации за развитие на местното самоуправление
назад

Номинирай
Verification Code
Въведете кода от картинката тук:
Ако не виждате кода добре, натиснете върху картинката, за да видите нов
Предистория

Ръководният екип провежда приемни дни ежеседмично в общинския център. По график се провеждат изнесени приемни в сставните села на общината. За да се увеличат каналите за комуникация с гражданите се оформи идеята да се провеждат виртуални приемни дни на кмета на общината.

Практика

Виртуалната приемна беше обявена на сайта на Общината, по местната кабелна телевизия и в регионалния печат. Гражданите имаха възможност да отправят своите въпроси, предложения и мнения и да получат отговорите в реално време от кмета на общината.

Виртуалната приемна бе "посетена" от четирима граждани, които поставиха 7 въпроса и получиха отговор веднага.

Този вид приемна ще се провежда ежемесечно, за да се даде възможност на гражданите да поставят своите въпроси по удобен за тях начин без да се налага да посещават администрацията.

Резултати

- Създаване на още един канал за комуникация община-гражданин;

- Пестене на време и средства на гражданите при контакта с общинското ръководство;

- Повишаване на прозрачността в работата на Общината;

- Повишаване на доверието в местната власт;

Иноватор: Атанаска Христова
Дата на публикация: 16 март 2006
Номинации: 28
Атанаска Христова
началник отдел АПО
Стралджа - 8680
ул. "Хемус" 12
Tel:088 7872915
Fax:04761 3404

[Номинирай]

назад

Valid XHTML 1.0 Transitional


Разпечатано от сайта на ФРМС - Printed from the FLGR Website.
Сайт, разработен от Нимасистъмс. Developed by Nimasystems.
www.nimasystems.com, +359 896 610 876, [email protected]