Основна цел на проекта е подобряване качеството на живот и на достъпа до здравни услуги и услуги за социално включване на хора, които са в частична или пълна невъзможност за самообслужване и са в риск от социална изолация, чрез което да се създадат условия и подкрепа за ефективно упражняване правото им на независим живот.
Дейностите по проекта включват:
1. Организация и управление на проекта;
2. Подаване на заявления, оценка и класиране на кандидат - потребителите на услугата
3. Кандидатстване, подбор и назначаване на лични асистенти и медицински специалисти
4. Обучение на личните асистенти
5. Предоставяне на социалната услуга „личен асистент” и осигуряване на достъп до здравни услуги
6. Предоставяне на психологическа подкрепа в кризисни ситуации и супервизия на наетите лични асистенти. Контрол на качеството на услугата
7. Информиране и публичност
В изпълнение на Дейност 4 - Обучение на личните асистенти Община Мизия в партньорство с Дирекция „Социално подпомагане” – гр.Оряхово, организира и проведе въвеждащо и поддържащо обучение на 52 броя лични асистенти по проекта:
По проекта в община Мизия са назначени 53 броя лични асистенти, които обгрижват 53 броя потребители на услугата за срок от 10 месеца (до 29.02.2016 г.) с общ месечен бюджет от 4560 часа.
[Номинирай]
назад