На 10 юли 2007 г. в Община Ловеч от 11.00 ч. ще се състои официалното откриване и демонстрацията на възможностите, които предоставя проект „Комплексни административни услуги в електронна област Ловеч”.
С реализиране на дейностите по проект „Комплексни административни услуги в електронна област Ловеч” се създадоха организационни условия и се разработи и внедри механизъм за обмен на документи и информация по електронен път между областна администрация, общинските администрации и регионално представените държавни институции на територията на Област Ловеч за извършване и предоставяне на комплексни електронни административни услуги за гражданите и бизнеса чрез използване на съвременните информационни технологии.
Проектът се осъществи по инициатива на Регионално сдружение на общини „Централна Стара планина”, с финансовата подкрепа на Швейцарската агенция за развитие и сътрудничество (ШАРС), методическата помощ на Фондация за реформа в местното самоуправление (ФРМС) и координиращата роля на Областна администрация Ловеч.
15 комплексни услуги ще се предоставят от 6 регионално представени държавни институции, област Ловеч и 8-те общини в областта: Априлци, Летница, Ловеч, Луковит, Тетевен, Троян, Угърчин, Ябланица.
Институции - партньори при реализация на дейностите по проекта:
1. Областна администрация - Ловеч
2. Общинските администрации на територията на Област Ловеч:
- Априлци
- Летница
- Ловеч
- Луковит
- Тетевен
- Троян
- Угърчин
- Ябланица
3. Шест регионално представени държавни институции:
- Окръжен съд - Ловеч съвместно с „Информационно обслужване” АД - Ловеч
- Регионална дирекция за национален строителен контрол - Ловеч
- Регионална инспекция по опазване и контрол на общественото здраве - Ловеч
- Териториална дирекция на Националната агенция по приходите - Ловеч
- Регионална инспекция по околна среда и водите - Плевен