Обмен на иновации за развитие на местното самоуправление
Предистория
Проектът е необходим поради факта, че липсва подход към децата с увреждания в училище, който пречи те да бъдат приети и да получат образование и последваща квалификация.
Проектът е необходим поради факта, че липсва подход към децата с увреждания в училище, който пречи те да бъдат приети и да получат образование и последваща квалификация.
Практика
В рамките на проекта бяха обучени 35 преподаватели от повече от 20 училища на територията на гр. София (гр. Перник, гр. Бухово, гр. София, р-н Кремиковци, кв. Враждебна) и 20 доброволци – студенти-педагози, които са от малки населени места в страната, където има деца с увреждания и липсва достъпна архитектурна среда и специализиран педагогичен подход към тях.
В рамките на проекта бяха обучени 35 преподаватели от повече от 20 училища на територията на гр. София (гр. Перник, гр. Бухово, гр. София, р-н Кремиковци, кв. Враждебна) и 20 доброволци – студенти-педагози, които са от малки населени места в страната, където има деца с увреждания и липсва достъпна архитектурна среда и специализиран педагогичен подход към тях.
В рамките на проекта се проведе информационна кампания относно правата на децата с увреждания, изграждането на подход към тях, както и подготовката на обучени кадри.
Резултати
Чрез подготовкакта на учители и провеждането на информационна кампания се спомага за по-добрата интеграция на деца с увреждания в училище.
Чрез подготовкакта на учители и провеждането на информационна кампания се спомага за по-добрата интеграция на деца с увреждания в училище.
http://www.pitagor.eu/page.php?cid=3&rid=4
[Номинирай]
назад