Със стартирането на Центъра за информация и административно обслужване на населението в община Ботевград през 2002г., по-голяма част от услугите извършвани от общинска администрация бяха организирани на принципа едно гише . В центъра бяха ситуирани 5 работни места - каса , деловодство-общо, деловодство-специализирано, ЕСГРАОН, и Информация. Всяко гише извършва специфични услуги, за които служителите обясняваха многократно на гражданите едни и същи процедури. В процеса на работа се наложи разработването на брошури.
Брошурите се разработиха от служителите в центъра съвместно с останалите служители от служители от администрацията. Разделени бяха на:
- административни услуги общинска собственост и жилищно настаняване
- административни услуги екология, земеделие, финанси
- административни услуги по гражданско състояние
- административни технически услуги
- административни услуги стопанска политика
Информацията съдържаща се във всяка брошура е за вида на услугата, необходими документи, срок на за изпълнение и такса.
Всяка брошура се отпечатва в различен цвят и се поставя в джобове на информационните табла в центъра.
Нанасят се периодични корекции в определен вид услуги.
- Всеки гражданин посетил общината може свободно да разгледа и вземе брошурата съдържаща интересуващата го информация.
- Не се налага служителите в информационния център многократно да повтарят едни и същи указания
- Всички граждани имат и нагледна представа за вида и спецификата на услугите предлагани от администрацията
- Гражданите могат да осъществяват контрол по срокове и такси на предлаганите услуги
[Номинирай]
назад