Реализацията на тази дейност се наложи от потребността на едно място да се систематизират всички документи, практики и всичко необходимо, касаещо качествената професионална работа на секретарите на общини. Хронологията на съдържанието отговаря в пълна степен не само на задълженията на секретарите на общини по ЗМСМА, но и по въпроси, вменени им от общинските ръководства и ОбС за организация и изпълнение, особено в по-малките общини. Наръчникът е настолна книга на всеки секретар на община – член на НАСО РБ, особено на „нови” такива или на тези с по-скромен организационно-управленски опит.
Стъпки за реализация:
- Идентифициране на потребността – чрез управителните органи на НАСО РБ, регионалните координатори и персонала на НАСО РБ;
- Формиране на екип от шест секретари на общини – Валери Радев - Провадия, Гюлтен Еминова - Разград, Димитър Хрисимов - Гоце Делчев, Зоя Цвяткова - Стара Загора, Иван Върбанов - Вълчедръм, Маргарита Корчева - Горна Оряховица и Васил Панчаров - изпълнителен директор;
- Оценка на потребностите, разработка на тематичното съдържание, намиране и редактиране на съответните ресурсни материали;
- Предпечатна подготовка и тиражиране – 2005 г.
- Актуализация на съдържанието и повторно тиражиране – 2006 г.
- Обработка на материалите и тиражирането им на електронен носител /CD/ - 2006 г.
Наръчникът на секретаря на община, който ние толкова отдавна желаехме да направим, успяхме да реализираме през този мандат, 2003 – 2007 г. Това стана с финансовата подкрепа на ААМР чрез ФРМС и благодарение желанието и отговорността както на екипа, номиниран от УС на НАСО РБ, така и на всички колеги секретари, включили се в разработката с мнение или съвет.
Предлагаме Наръчника във вид, в който той може да бъде системно допълван и актуализиран.
Коментираната нормативна база е актуална към март 2005 г. и периодично актуализирана от екипа.
- Първи тираж – 2005 г. – 160 екз., в папка тип „Класьор” с над 300 листа материали;
- Втори тираж – актуализиран и допълнен – 2006 г. – 70 екз. с над 400 листа;
- Тиражиране на CD – 2006 г. – 180 бр. с плик и стикер.
Тези дейности бяха изпълнени по проект на НАСО РБ към Програмата за финансиране на ФРМС/ААМР за 2005 – 2006 г.
Поради големия интерес към изданията и от други общини и общински служители, организации и ведомства, същите ще бъдат актуализирани всяка година и ще се предлагат срещу заплащане.
Всичко това доказва недвусмислената устойчивост на резултата.
Контактна информация:
Васил Панчаров
Изпълнителен директор на НАСО РБ
НАСО РБ
Пл. „Възраждане” № 3
Габрово
Тел./факс: 066 80 64 93
e-mail: [email protected]
[Номинирай]
назад